12 de febr. 2008

MALAMENT







Així de seriós anava durant tota la sortida. I és que les cames avui no responien bé.








Avui tocava sortideta relaxadeta, ja que el dijous tinc la prova de l'esforç i a més la setmana passada va ser canyera, així que millor penre-ho amb calma, però per desgràcia la cosa no ha anat tan bé com m'haguès agradat. Anavem rodant el Proa i jo, i ben aviat he notat que les cames no anaven com havien d'anar, i a més, per acabar-ho d'arrodonir, durant gran part del recorregut hem tingut vent de cara i de costat que tampoc millorava la cosa.


Em notava molt pesat, com si anès lent, i encara que la sortida era de trankis i no calia córrer,em notava que anava més lent del que era normal, i em costava trobar un ritme còmode pedalant per anar ràpid, als repetxons les cames encara es posaven més pesades....... un desastre!

A l'arribar, m'he posat a fer estiraments i em notava molt encartronat, aquest cop no he disfrutat tan estirant com les altres vegades. Més val que recuperi bé de cara al dijous o el metge em dirà que he anat a pitjor desde l'ultima prova!











El ventet que anava bufant de tant en tant tenia ratxes una mica fortes que feien ballar els cartells electorals



---- Avui 2hores i 29 minuts de males sensacions, amb 63 km. i la sensació que no tirava ni cap enrera

2 comentaris:

Anònim ha dit...

tu tankil uri, això ja passa, hi ha dies de tot, hi ha dies que et responen millor i n'hi ha que pitjor, així que pasciència i ja veuràs com al final surt tot bé. no et desanimis.

Oriol Figuerola ha dit...

Ei henrik, gràcies pels ànims, la veritat es que feia temps que no em notava les cames tan així. Ara un bon descans per recuperar i a esperar millors sensacions.
Ens veiem makina!