6 de febr. 2008

EL CULPABLE DE TOT

Avui tocava rodar una mica més tranquil que el dia anterior, així que per a aquestes coses millor fer-ho en companyia que no pas sol, que es fa menys avorrit. I el meu company d'avui ha sigut el "jefe", o sigui, el meu pare (Pep per a la resta de la gent, "jefe" o...... ja us podeu imaginar com més li dic!). Ell té la culpa que al final m'hagi "enganxat" a això de la bici, encara que diu que ja ho portava a la sang i era qüestió de temps que em sortís la vena ciclista. Feia un dia molt bo per sortir en bicicleta, el termómetre ha marcat una máxima de 22 graus (no sembla que estiguem al gener) i la sortida ha anat molt bé, una mica distesa però al ritme que ens tocava. En algunes parts no hem trobat ni un sol cotxe, i això si que s'agraeix.















Les dos Corratec, "codo con codo"

Al final de la sortida, me n'he anat a acabar les 2 horetes de rigor que em tocaven jo sol (ell ha parat abans), i sorpresa!! He trobat el Proa i la Judit que estaven entrenant (això que no sortiu mai, eh? jeje), i els he acompanyat un tros mentre acabava de fer el temps, tot i que al final se m'ha allargat 10 minuts.

















El Proa fent la pose ...














... i la Judit anat fotent-li canya.

----La sortideta d'avui, més de relax: 2 hores 12' amb 59 km. de terreny una mica ondulat.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Eii prim, ara ja sé qui li comprarà la bici a l'Ente!!! ;-D Les sabatilles les poso jo!!! Ja veig que marxo quatre dies, je je, i em canvien el gimnàs... gr gr
Però jo esperava veure fotos del "turmalet" La Mussara i només he vist asfalt i poca cara de patiment... vols dir que en comptes de sortir en bici no vas a esmorzar i després fas veure que has entrenat? Ànims que necessitem una excusa per anar a París a veure el Tour...

ptnts,

els primus d'Europa...

Anònim ha dit...

Ei Uri no entrenis tant que al final no hi haurà qui et segueixi!!! Ara ja veig que el teu jefe ja no t'aguanta el ritme que ha de parar abans, jeje, al final quedaràs encara més xuclat, jejej.
Per cert, ja estem al febrer!!! que veig que tu encara vius al gener!! ;-) jeje.

Oriol Figuerola ha dit...

Ei primus!! Ja veig que l'Ente serà un mimat, jejeje. Tranquis que tot arribarà, ja tindreu fotillos del menda patint, i riureu poc,jejej. Al Tour hi anem quna vulgueu,però a animar,ejejej. Vinga, que vagi molt be pel centre d'Europa. Ens veiem!!

Henrik, tens raó, ja som al febrer, pero es que amb aixo del canvi climatic pensava que els mesos s'allargaven més, jejeej. Lu de xuclat tranki, que menjo com un jabalí. I el jefe va parar abans perqué no li tocava forçar, però deixal anar que quan vol apreta enkara, pero espero passarlo aviat (si em sent....jejejejeejej).Sort aket finde a la cursa!!!