9 de febr. 2008

DIA DE PROVES

Després del dia de descans, avui he fet una sessió de les bones (de poc més de dos hores però de qualitat) amb el trainer Joan, que volia fer unes proves per a veure com va la cosa. Aprofitant que feia un dia molt bo, hem anat a fer una mica de pla i de pujada, i la veritat és que m'ho he passat bé, em notava bones sensacions, tot i que aquest cop he trencat una mica la rutina d'anar a un ritme no massa alt i el Joan m'ha fotut una mica de canya.










Aquí teniu al Joan, que avui m'ha fet treure la "carbonilla" dels pulmons.






En alguns moments anava passadissim, i és que tant de temps a ritme baix el cor i les cames noten aquests canvis tan forts, però m'ho he passat bastant bé, necessitava apretar una mica i tornar a notar la sensació de patiment, de pensar "a veure quan s'acaba això". Al final hem pogut treure algunes coses positives, això vol dir que les coses s'estàn fent bé, però la valoració final la veurem quan toqui estar a tope, que encara falta una mica.











De toranda cap a casa, comentant la jugada i l'apretada de rosca.





----La sortideta per fer proves d'avui s'ha completat amb 2hores 13 minuts i 54 km. combinant pla i pujada.