15 de febr. 2008

ANEM BE!!

Anem bé, anem bé! Després de les males sensacions de dimarts a les cames, ahir al matí vaig anar a l'hospital a fer la prova de l'esforç bastant cagat, pensant que no rendiria a tope i que em dirien que les coses no anaven bé. Però enlloc d'això (per sort), havia recuperat bé, i les sensacions al principi de començar la prova eren bones, així que tot va anar perfecte. Em van dir que estava molt bé, i això és important perqué vol dir que s'estàn fent les coses bé. A la tarda no em vaig atrevir a sortir amb el cel tan tapat, així que vaig rematar el dia amb una sessió de corró (rodillo).

Avui he descansat, ja que aquesta setmana actuava una mica de recuperació, i ja tinc les piles supercarregades pel finde, a seguir preparant la temporada.

Aquesta foto pertany a una de les rampes descobertes per Rafa i que vam puajr el diumenge, que tenia una pendent bastant considerable, us la recomano, jejeje.


----Dijous després de la prova de l'esforç feta al matí, sessió de corró amb 48 minuts donant pedalades a pulsacions baixes per a recuperar. Avui, día de descans, m'he dedicat a fer gimnasia i uns bons estiraments.