26 de gen. 2009

COMPLINT AMB EL FONS

Aquest cap de setmana tenia pensat fer fons a saco, ja que l'anterior vaig estar completament K.O. pel virus, però al final la cosa es va quedar en un sol dia, degut a la forta ventada de dissabte.

Com que no era qüestió de jugar-se el físic, degut al fort vent, el millor era quedar-se a casa i fer rodillo. Després d'estar durant més de mig dia fent la marmota i aprofitant per a fer coses que habitualment no faig quan vaig en bici, i atacar el pot de Nutella continuament, cap a mitja tarda em vaig decidir a pujar al rodillo. Pero aquest cop el rodillo va ser diferent, ja que em van deixar un de cilindres, com el que fan servir els pisteros, i la veritat és que l'experiència va ser fins i tot divertida.

Després d'uns minuts inicials amb la mà i el colze a la paret i controlant l'equilibri, en quant vaig agafar velocitat la bici ja es mantenia recte, i em van passar els minuts volant. Acostumat a l'altre, en aquest la sensació de rodar és molt semblant a fer-ho per la carretera, i no es fa tan pesat.

El diumenge, ja amb millor temps, a complir amb la sessió de fons que tenia programada. Amb la companyia d'Iñaki i de Jofre, i durant una estona de Judit, a rodar cap a l'interior en busca de terreny irregular i ondulat, per anar a buscar més tard senscions de cames a la Teixeta. Durant el tram d'anada a la Teixeta, ja va comenár a bufar una mica el vent, i la cosa es va fer una mica pesada, però ni de bon tros ho feia com el dia abans. Les sensacions van ser positives, però no tot el que jo esperava; encara tinc seqüeles degut a la pèrdua de massa muscular i ho noto, tot i que a poc a poc vaig recuperant el pes que tenia abans. D'aquí unes setmanes tornaré a provar-ho, a veure si torno a estar com abans del virus.



©Photo: Biciciclismo

El cap de setmana passat, la Judit va estar concentrada amb el seu nou equip, el Lointek, a Plencia (Bizkaia), on van estar entrenant i preparant la nova temporada. Si voleu veure més fotos, clickeu en aquest enllaç.


---- Dissabte sessió "divertida" amb el rodillo de cilindres; van caure 46 minuts a pulsacions baixes com qui no vol la cosa, i vaig estar a punt de fer el doble, però no calia abusar que al dia següent queien hores. El diumenge, sessió de fons completada amb 5 hores i 15 miunts i 143 km. Les sensacions encara no són les de fa unes setmanes, però a poc a poc les vaig recuperant.