18 de gen. 2009

TOTALMENT K.O.



Així és com he estat aquest cap de setmana. Un virus estomacal em va tenir al llit desde la matinada del divendres fins a la matinada del dissabte, amb molt mal de panxa i febre. Per sort, els efectes només van durar 24 hores i les pèrdues van ser quasi mínimes, però va ser suficient per deixar-me una mica tocat i sense poder entrenar com tenia previst el cap de setmana. Vaig perdre 2 kg. en 24 hores, bàsicament pel fet de no poder menjar res, i això, en una persona de la meva constitució, són molts kilos, així que calia ser prudent i no forçar la màquina, que una recaiguda podia ser fatal.


Així que el diumenge, encara que tenia pensat descansar, com em trobava algo millor, vaig decidir sortir a fer una horeta i poc molt tranquila, i per això vaig anar al punt de trobada de la grupeta A.C.77, on vaig trobar alguns membres (concretament Íñaki, Oscar i Jordi Rubio 2; els vaig avisar que estava xungo i no podia forçar, i la veritat és que van estar d'acord en fer una primer part tranquila amb mi i després de la cocacola jo cap a casa i ells a fer més milles (gràcies gent!).



Un que torna a la bici després de 3 anys: Jordi Rubio 2, el germà secret de Tauler.



De camí a Reus es van afegir Javi Vara i Fuentes ......



..... que van venir a fer la cocacola amb nosaltres.

La Kira, sempre fent companyia, estiguis bo o dolent (aquesta foto va pel Jordi Masferrer, jejeje)

---- Tot i notar-me encara una mica dèbil pel virus, al menys vaig poder estirar les cames i vaig fer hora i 45 minuts i 47 km, això sí, a ritme de tortuga. No forçarem massa encara aquest inici de setmana, que m'haig de recuperar del tot després d'un divendres agònic.