8 de gen. 2009

TORNO A SER ANFIBI !!

El títol del post pot semblar una mica exagerat, però és que avui estic content per partida doble: en primer lloc, perqué he tornat a la piscina després de 5 setmanes sense poder nedar, i segon perqué això vol dir que l'esguinç intercostal de l'espatlla ja està curat. La sessió a la piscina no ha sigut gran cosa, uns 500 metres molt suaus només per provar com anava la cosa, i ara a les alçades de temporada que estem ja no faré les quilometrades que feia abans de la lesió, sinó que em servirà com a complement de cardio després del gimnàs (ara que s'han acabat les vacances ja no tinc tan de temps lliure per a combinar gimnàs i després sortir a rodar) i a més em servirà per a treballar l'esquena, una part que no puc descuidar gaire degut a la meva desviació, i que després de 5 setmanes sense enfortir-la, ja començava a demanar una mica d'atenció.

Volia ficar aquesta foto al post d'ahir, però el servidor no em deixava carregar-al. Fixeu-vos en la temperatura, a sis graus de mitjana durant el dia de Reis, amb una màxima de 9 i una mínima de 4; la veritat és que es notava el fred, i aquests dies han sigut pitjors. Sort que avui em tocava treball indoor!

---- Després del descans de dimecres, avui una nova sessió de tortura de cames al gimnàs, i després a nedar una mica, per a retrobar de nou les sensacions d'abans de la lesió, i la veritat és que han sigut molt positives!

2 comentaris:

jordimasfepesa ha dit...

uiiii!!! aixó no és res!! quan vivia a Manresa havia sortit a -7, i no és broma, vaig sortir a -7 vaig fer 5h i vaig tornar a 4 possitius sinó recordo malament

Oriol Figuerola ha dit...

Uallaaaaaa Jordi!!! Això sí que es fred, i no el d'aquests dies. Suposo que debies portar més capes de roba que una ceba, jejeje, i a més vas i et casques 5 hores, això sí que es tenir uns bons collons!! jejeje.