22 de gen. 2009

TORTURA SUPERADA

Avui tocava sessió de tortura al gimnàs, però aquesta vegada era diferent de com fins ara: es tractava de treballar ja amb més intensitat que fins ara (i no és poca amb la que ho he fet fins ara!), i per això ha vingut el trainer Joan a fer un nou test de força. La cosa ha anat molt bé, movent els pesos i les repeticions esperades buscant la força màxima, i sobretot estic content amb el quadríceps, que em cal reforçar més que els altres, però he vist que el treball que he fet fins ara va donant els seus resultats. A més ara hem incorporat una nova màquina de tortura per a les poques sessions que queden, però que tal i com pinta la cosa, em deixaràn les cames més fetes caldo que mai, i és que mentre escric aquestes linies estic rebentat.

Només queden unes 6 o 8 sessions aproximadament de tortura, però aquesta vegada ho seràn més que mai!!

Aquesta es la nova "joguina" que incorporaré a les últimes sessions de gimnàs: tinc la impressió que acabaré odiant-la tant com la de dalt.


---- Sessió de tortura al gimnàs supervisat pel Joan, bones sensacions i bons resultats. Això també vol dir que pràcticament estic recuperat del virus estomacal, i només arrastro una seqüela: el pes. Encara estic un kg i mig per sota del pes que tenia fins ara, en els pròxims dies a veure si va remuntant la bàscula, que encara no toca afinar.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt be uri! A aquest ritme no hi haurà qui te pari d’aquí un mes.jejeje
Per cert haver kuan fem una sortideta amb tots els del AC77

Bye!

Mont Be ha dit...

Ei Prim,
no et queixis que en el fons t'agrada anar al gimnàs i ser un 'maxaca' més!! ;-D
I ja està bé canviar la rutina de tant en tant, que tant de rodar i fer el hammster tampoc és bo!!

ptnts

Oriol Figuerola ha dit...

Ey joan!!! En això estem, en acumular treball, ara falta que després això es reflecteixi a la carretera, espero que sí! Quan quedem tots, tranki que et faig un toc, ok? Ens veiem!

Primaaa!!! M'agrada, però ara ja fa un temps que el treball és exigent i comença a fer-se torturador, tot i que soc conscient que es necessari. Ja veig que per terres belgues tot bé. Un pto als tres!!!