27 de gen. 2009

UN ANYET!!!!!

Avui fa un any que va nèixer aquest blog. Ja han passat 365 dies des d'aquell primer post ...... com passa el temps!! I la veritat és que ni en la meva previsió més optimista esperava que tindria tantes visites, i és que en el moment d'escriure aquestes linies, ja supera de passada les onze mil (onze mil!!!) i la mitjana de visites dels útims mesos és de més de quaranta al dia. Això encara em motiva més a continuar explicant les meves aventures diàries i les de la gent que m'envolta en aquest món del ciclisme.

Vull donar les gràcies als que visiteu aquest blog, ni que sigui de passada, i especialment a la gent que ho feu de manera habitual. Moltes gràcies a tots i totes!!!!

3 comentaris:

Mont Be ha dit...

Moltes felicitats Prim!!
I que en compleixis molts més!!
Ptnts de dos seguidors habituals, el Roger i jo!

ViNi ha dit...

bua un año ya ehh!!! esto es como una secta empiezas y te enganchas jajaja

que tal van los entrenos¿?

por cierto feliz cumpleaños al blog jajajaja

saludos

vini

Oriol Figuerola ha dit...

Gràcies prima, a veure si en podem seguir complint tans i amb el blog amb tanta salut com fins ara! Jejeje. PTons als 3!!!

Gracies Vini, esto de los blogs engancha, la verdad. Los entrenos un poco parado, tenia prueba de esfuerzo y habia que hacerla decente. Un saludo!!!