13 de març 2008

MMMM...... NO TAN BÉ!

Doncs sí, no tan bé com jo esperava, les ensacions d'avui a les cames no han sigut bones, i mira que aquest cop no tenia ni el vent en contra ni res d'això, tot al contrari, feia un dia preciòs, de plena primavera, així que he aprofitat per posar-me en marxa i treballar amb més intensitat que no pas ahir, que en definitiva va ser un passeig per posar les cames a lloc. Després de rodar una estona còmode, per anar calentant les cames, he començat a fer un treball més intensiu, de forma intervalada, per a provar una mica com responien les cames. Però per desgràcia m'he trobat que la cosa no anava com jo m'esperava, i les sensacions a les cames no eren prou bones. Tampoc és que hagi sigut un desastre, però em pensava que després de dos dies de descans i el relax d'ahir, estarien a punt del tot, però les he notat una mica fora de to, com a pesades. Això vol dir que la setmana passada potser vaig apretar massa, quan encara no em tocava, i no he recuperat tan bé com calia. Tot i així, he continuat fent el treball de sèries, fotent canya a les cames a veure si en algun moment es despertaven, però finalment no ha sigut així. De tornada cap a casa, a l'hora dels llops, tirant de cadència per a relaxar-les, i esperant de cara al cap de setmana estar millor, si no diumenge tota la grupeta de l' A.C.77 em faran una crujida del mil. El millor del dia, els estiraments, els he disfrutat com mai, notant com els musculs es van estirant. A partir d'ara aplicaré a rajatabla el meu lema: ni una pedalada de més, que a un mes i mig de la primera prova seria, vull arribar amb les cames ben fresques i entrenades.





Avui el dia preciòs, ideal per anar en bicicleta. En canvi les cames, tot el contrari.









---- Sortida completada amb 3 hores 18 minuts i 78 km., i una inquietud sobre com estaràn les cames de cara als pròxims dies.

1 comentari:

JORDI RUBIO COMPTE ha dit...

Doncs encara amb vent sento una certa enveja. Per segona setmana seguida, la bici no ha sortit del cotxe, i és que al curro estan locus...i em cauen les hores de 10 en 10.
Però tot i així avui he fet un Lazio amb el Juanky, full AC77. Mmmmm, bueno nen diumenge farà fred, o sigui que roba i endavant!