27 de març 2008

COMENÇA EL MEU CALENDARI

Aquest cap de setmana comença el meu calendari "oficial". Aquest any el dedicaré a fer calendari cicloturista, de cara a guanyar el fons necessari per a afrontar reptes més competitius l'any vinent. No descarto encara fer alguna cosa de la Copa Catalana o la Copa Tarragona BTT, però més amb el pensament d'anar agafant experiència que a disputar-ho en sí. El diumenge hi ha la marxa de Vilafranca, que em servirà per anar afinant la forma de cara al maig, ja que el meu punt alt de forma vull que sigui de maig a juny, per afrontar en optimes condicions marxes com Terra de Remences o la Quebrantahuesos. De moment però, a pensar en la de diumenge i fer-ho el millor possible, ni que sigui per anar agafant la forma. Esperem que el temps acompanyi i no faci el tonto com aquests dies.

---- Avui sessió de corró per falta de temps: m'he conformat amb 43 minuts i pulsacions una mica baixes per a no tenir les cames parades tants dies, però dos jornades seguides ja aburreixen. Demà espero poder disfrutar damunt la bici.

1 comentari:

ROPA CICLISTA ha dit...

Ei Oriol, doncs mira estava entrant al teu blog, per preguntarte casualment si anaves a Vilafranca!! i ja veig que ho tens penjat com a nou escrit. Doncs ens veurem per alla crack!! Fins diumengeeee !!