5 de març 2009

PIANO PIANO ......

Onze dies exactes fa desde l'última vegada que vaig fer un gest tan senzill com apretar el velcro de les sabatilles abans de pujar a la bici. Un gest insignificant, però que per a mi significa tornar a pujar a la bici i començar el procès de rehabilitació que encara em queda abans de poder tornar al nivell que estava abans del trencament. Abans de pujar a la bici, una mica de nervis a la panxa per no saber quines sensacions tindria, si em faria mal, si no me'n faria, si em molestaria ..... Un cop al rodillo (opció sensata degut al fort vent que ha bufat aquí al Baix Camp), i en els primers minuts escalfant, he notat molta calor a la zona on tinc el trencament, una sensació extranya, però que al cap d'uns minuts ja m'ha passat i he pedalat molt còmode. Notava com tota la musculatura s'anava ficant a lloc, recuperava sensacions i sentia "picors" en alguns llocs quan la sang ja estava bombejant a les cames ..... unes sensacions agradables. Després del rodillo, a fer els estiraments que m'han manat especialment per a la zona lesionada, encara sense apretar molt durant aquests primers dies, i completant amb els habituals que faig sempre; aquí sí que he notat la musculatura més rígida que abans de parar, imagino que és normal.

La sessió no ha tingut massa història, només moure cames suaument durant 40 minuts amb l'intenció d'ajudar a ficar a lloc la zona que està cicatritzant, però significa el primer dia d'una rehabilitació que em penso "currar" per a que no em torni a donar problemes quan vulgui estar a tope. Comença el compte enrere .....

3 comentaris:

Daniel Lopez ha dit...

Me alegro que ya puedas volver a dar pedales,eso si como biem dices tu poco a poco y con buena letra....
Animo.

ViNi ha dit...

que sensacion mas agradable subirse a la bici despues de unos dias eh?? es como el dia de reyes jejeje

me alegro que vaya de momento todo bien, ara poc a poc y aprovecha estos dias de viento para hacer rodillo y no forzar.

cuidate!!!!

ninu ha dit...

Veus home........??

M´en alegro per tu!!

Salutacions i fins diumenge