24 de març 2009

PER ALEGRAR EL DIA, MILLOR EN COMPANYIA!!

Normalment surto sol a entrenar, ja que normalment sempre he de fer "feina" (series, rodar a un ritme constant durant un temps X, fer treball de cadència ....) però en dies com aquest, o quan acabo tot el treball específic i tinc més dies de "cocacola", sempre busoc algú amb qui compartir la sortida, ja que es passa millor i és més entretingut. Avui he sortit de casa sol, ja que en principi al migdia la gent no pot quedar, però al poc d'estar pedalant m'he creuat amb dos del integrants del "Tridente", el Joel i el David, i he girat per anar amb ells. La veritat és que mentre pedalava sol, "escoltava" el meu cos i notava una mica de contractura per aquí, una molestia per allà, valorava si era menys que el diumenge .... però ha sigut començar a pedalar amb ells, ficar-se a xerrar i dir animalades (son com uns gamberros, però en bicicleta), i entre historietes i riures, m'ha passat el temps volant, he anat una mica més ràpid del que em tocava i no he notat res; fins i tot hem parat a fer la cocacola a un lloc mític i obligat per a tots: el CanVi de la carretera Alcolea, també conegut com Can Tanga o Bar Coyote, ja podeu imaginar per qué, jejeje..... Total, que en arribar a casa, una mica de molestia, que m'ha passat amb els estiraments, i durant la resta de la tarda res fora del normal, només aquella cosa que encara noto a la part de la cadera i l'esquena, que encara no em deixa fer la vida normal, però confio que s'arregli quan tingui un diagnòstic, tot i que encarar em cal paciència.

El Joel amb la roba del Barça que li han donat; no hi ha res com tenir amics corredors que et donin roba a estrenar!

Un dels moments en que hem aprofitat per rodar en paralel els tres, i on semblo gordo i tot ..... esteu fins mamons!!

---- Una horeta i mitja en companyia d'aquests dos "liantes", plena de riures i historietes que no explicaré aquí, més la cola al "Can Vicenç", que a poc a poc es consolida com l'alternativa a la platja, jejeje..... Dies així et passen tots el mals.

8 comentaris:

jose luis ha dit...

Bones,
espero q vagi evolucionant be la lesió,
ves amb compte amb aquesta gent del tridente que van deixant comentaris no gaire agradables pels blogs..
best regards

Oriol Figuerola ha dit...

Hola Jose!!

La lesió allí està, encara no hi ha diagnostic, així que de moment passejar i prou, no forçaré el meu cos més del que ho he fet ja. Quins comentaris han fet? A quin dels blogs? Tranquil que jo aquí soc l'administrador, si algú deixa algo que no m'agrada, ho trec i ja està, i a tots els blogs igual. Quina han fet ara?

Salutacions makina!!

Daniel Lopez ha dit...

A veces el coco influye mucho hasta el punto que te creas posibles molestias o lesiones...

Dias como el de ayer viene bien ir acompañado ya que asi no le damos vueltas a la cabeza...

Joel ha dit...

Bones Oriol.Va estar be ahir eh?suposo que el Jose es refereix als comentaris que vam deixar al blog del Jordi Rubio.Reconec que hi ha alguna paraula de mes,pero no em diras pas amic Jose,que qui va començar a provocar vareu ser vosaltres amb el comentari"social de Montroig,o el dia que el tridente no va guanyar al ac77",amb comentaris aixi es normal que contestem no?a mes quan nomes el Ferran va correr,i us va guanyar,o no teniu memoria?Deixant a banda qui va guanyar a qui,crec que ja ens vas contestar,o sigui que ja estem igualats,ara tot el que diguis sobra.Un altre cosa,Oriol,tranqui que les lesions tal com arriben marxen,o sigui que com diu un gran amic meu,TRANQUIIIIIIIIIILO!!

jordimasfepesa ha dit...

una mica de cara de pa de kilo si que fas!!! jejejejejeje!!!

jordimasfepesa ha dit...

Per cert, possa fotos d'aquest bar!! així vorem els motius pels quals te aquest sobrenom!!

Oriol Figuerola ha dit...

Jose i Joel, gràcies pels ànims, divendres sortiré una mica de dubtes. Una cosa: en aquest blog es pot discutir de ciclisme, de coses meves o temes que surtin al blog, però els "piques" que tingueu entre valtros, arregleu-ho al banc de Cambrils parlant com a persones. Us agraeixo que passeu pel blog i deixeu els vostres comentaris, a més ho heu dit tot amb educació, però penseu que si algú falta al respecte, li esborraré els comentaris, ok? Saltuacions als dos i gràcies pels ànims i per passar pel blog.

Oriol Figuerola ha dit...

Dani, pues si, el coco a veces hace que le des más vueltas a las cosas, por suerte dias así se agradece mucho la compañia, para que no de tantas vueltas. Mucha suerte el finde krak!!!!

Jordi, que kabrón, una mika de cara de pa sí que tinc en aquesta foto, jejejeje .... JA faré alguna fotillo del bar i de les cambreres el pròxim dia que pari a fer la cocacola, així veureu per qué sempre està ple, jejejejeje..... salutacions krak!!!