17 de maig 2008

EN HORES POC HABITUALS

16-05-08. M'he proposat respectar els dies que toca relaxar les cames, i no tornar a passar-me de la ratlla encara que em noti bé, així que aquest divendres al migdia, després d'un matí tonto on ara fa sol, ara està núvol, he vist que el cel s'aclaria una mica i he decidit posar-me en marxa. Desde l'hivern que no sortia als migdies, i la veritat és que ja no hi estava acostumat. Un núvol ha creuat el cel de sobte per allà a Montbrió, però de seguida que he anat cap a la costa ja no hi havia cap núvol, tot el contrari, molt de sol i calor. He pres una barreta, que he hagut de menjar al poc rato de posar-me en marxa, cosa poc habitual, i quan començava el primer tomb per les rectes de Vila-seca, el globo cada cop s'ha fet més present, fins que arribant ja a casa notava que portava un globo digne del Hammer, i és que ja no estic acostumat a rodar a aquestes hores. Per sort, dutxa ràpida i a dinar, i m'he recuperat mentre veia l'etapa del Giro on s'escapaven Riccò, Di Luca i Contador, donant el primer avís que de moment són els que estàn més en forma.


El cel bastant despejat a mesura que m'acostava a la costa.




L'arribada d'avui de la Volta a Tarragona, a La Pineda.

---- Sortida tot relaxant les cames completada en 1 hora i 48 minuts i 48 km. A la tarda ha plogut, així que he encertat aprofitant el migdia.