17 d’abr. 2008

SOL .... OMBRA ..... VENT ......

Avui dia raro, raro, raro. Després de sortir amb un cel sense núvols, buscant la costa que era on estava blau, de tant en tant passaven núvols negres amenaçadors que enfosquien el cel i feien pensar el pitjor. Després ha començat el vent, amb ratxes fortes que feien que m'haguès d'agafar fort al manillar per no caure de costat, i quan canviava de direcció i el tenia de cara vinga a patir ... la sort és que les estones que el tenia darrere m'empenyia i avançava bastant, la veritat. Al final per sort he pogut completar la sortida, però com el dijous passat, m'he acabat mullant, tot i que aquest cop només una mica, i és que de tornada cap a Reus portava un núvol negre, negre al darrera que em segui tota l'estona, i començava a xispejar i a de vegades plovia amb una mica d'intensitat, així que gas i a apretar les dents fins arribar a casa, perque si parava i em refredava estava perdut. Al final una mica mullat a casa, però una bona dutxa calenta ho ha arreglat tot. Ara vitamina C a tope per a que no passi factura lo d'avui!

Una de les estones sense núvols i amb el solet al cel.

---- Sortida amb el cel revolucionat i al final una mica passada per aigua, completada en 3 hores i 14 minuts i 89 km. a les cames.