23 d’abr. 2008

SANT JORDI DE TRANQUIS

Avui diada de Sant Jordi, i amb unes temperatures bastant agradables, tot i el ruixadet de mitja tarda que, com sempre, m'ha agafat i m'ha mullat una mica, tot i que ja m'hi estic acostumant. Com que cal tenir les cames a tope per diumenge, a la marxa de Rocafort, he anat a buscar la costa amb el Proa i rodant de tranquis, més que res per activar les cames després del descans del diumenge per la pluja i el d'ahir. A mig camí el ruixadet abans esmentat, i per acabar una Teixeta a ritme tranquil (ja no recordava el que era, se m'ha fet llarga avui) per acabar de rematar i cap a casa, on estava el terra bastant mullat, i després m'han explicat que a Reus a caigut una bona durant bastanta estona, així que som afortunats que no ens ha agafat a nosaltres per allí.


Proa adaptant-se al manillar per a la crono de Thailandia.

---- Sortida rodant de tranquis completada en 2 hores i 12 minuts i 52 km.