29 de des. 2008

SALVANT ELS MOBLES


Amb el Jofre, un altre malalt de la bici i hamster total com jo, el dia de Sant Esteve.


Dies xungos per entrenar, degut al temporal de llevant que ha fet a Catalunya, que ens ha portat mala mar i moltes pluges. Segur que després agraïrem que no ens falti aigua al pantans, però quan tens vacances i les vols aprofitar per entrenar, quan toquen dies així et poses de mal humor. Per sort, la cosa podia haver sigut pitjor, i excepte avui, hem pogut salvar els mobles bastant bé.

El dia de Nadal va ser l'últim amb bon temps, i tot i que tenia previst descansar, com que feia bon temps vaig decidir, animat per Iñaki i Judit, a sortir a entrenar i adelantar el previst un dia, no fos cas que els dies següents la cosa es compliquès; i vaig encertar. Van ser tres horetes i mitja, fent el hamster mitja hora per tornar a casa després d'acompanyar a l'Iñaki fins a Salou, però arribant a temps per a dinar (i em van sobrar 2 minuts!). Sant Esteve la cosa pintava xunga, però com que havia quedat amb el Jofre, un altre malalt de la bici com jo, vaig decidir sortir, al menys si em mullava no ho faria sol, i al final el dia es va aguantar fins al primer plat del dinar (o sigui, a primera hora de la tarda). Un altre dia salvat, a veure fins quan durava la sort.

El cap de setmana, la cosa ja va ser diferent; el dissabte, parada obligada: tot el dia plovent, i plovent i plovent, així que aprofitem per descansar, que també toca. Sort que vaig decidir sortir a entrenar el dia de Nadal! I diumenge, un altre dia que pintava molt malament, però després de parar de ploure cap al migdia, vaig enredar al JR i al Rafa, i a sortir 3 horetes amb el xubasquero posat, per si de cas, tot i que no va fer falta, per sort!

Avui dilluns, però, ja no hi ha hagut tanta sort, i veient que la cosa, a diferència del diumenge, no pararia, he decidit no arriscar amb l'aigua i el fred (avui ha fet més fred que els altres dies) i al final he optat per fer el hamster indoor damunt del rodillo, estirant fins a 1 hora i 15 minuts, que no està gens malament per a mi, esperant a veure si en els pròxims dies la cosa canvia una mica.

Al final no me n'he lliurat, i he hagut de montar el rodillo per a salvar una mica el dia.


---- Tot i els dies de pluja, encara he salvat prou bé el mal temps i només he "fallat" el diumenge (a mitjes, perqué no vaig poder fer tot el que tenia previst en la sortida) i avui, que plovia massa i era una mica arriscat. A veure si la cosa millora, portem ja 3 dies i mig sense veure el sol, el veurem aviat o encara ens farà esperar?