29 de set. 2008

C'EST FINI!!!!

Doncs sí, la temporada ha acabat per a mi!! Aquesta última setmana entre la pluja i els dies tontos, pensava que hauria d'avançar el descans, però al final tan dijous com dissabte vaig poder donar les últimes pedalades de la temporada 2008 amb la grupeta. Dijous vam sortir els integrants de l'A.C.77 que teniem festa a Reus, Oscar, Proa, Rafa Judit, Javi (nova adquisició) i el "menda", a fer una ruta per la Teixeta i Colldejou, jo a un ritme tranquil acompanyant Javi en les pujades mentre altres com Rafa apretaven per acabar d'afinar la forma de cara a propers reptes, i passant per la costa a fer la cocacola i cap a casa.

Pedalant amb Jens Voigt Javi mentre pujavem la Teixeta.

La grupeta, camí de Colldejou.

Dissabte va ser l'últim dia que pedalava, i vaig convocar a la grupeta per anar junts a fer uns croissants a la pastisseria a prop de la platja de Cambrils (estàn boníssims, els heu de provar!); després d'omplir la panxa, vam allargar la sortida cap a Tarragona, passant per Constantí, acompanyar Íñaki a Salou i acabar passant per Almoster i Reus. Sort que només anavem a menjar croissants!! A la nit, a celebrar l'aniversari de l'Iñaki i de passada també que jo tancava la temporada, que vaig aprofitar per pegar-me un festival, que també em tocava.

Esperant que arribés la gent al punt de trobada A.C.77

Que bons que estàn els croissants!!

Aquesta que menja amb l'ànsia, resulta que és tercera d'Espanya!!

Pepe, no te'ls fiquis sencers a la boca, que et cau un tros!!



La grupeta fent-se la foto de record del 2008...


... Mise, que faltaves tú!!

Ja en marxa després de menjar, aquí Oscar ...

... JR ...

.... Judit .....

.... no em tapeu la foto de l'Iñaki, home!! jejeje.

Calla, que avui me la fan a mi, deu ser que com és l'últim dia .....

Recordant vells temps a la porta de la P-16, quines matinades, quins records!!

Aquesta, per a la gent que dieu que només surto amb casc i ulleres; aquí em teniu amb Ivan, esperant a Iñaki per anar al restaurant, que els altres ja estaven esperant-nos.
---- Punt i final a aquest primer any una mica "en serio". Han estat 11 mesos, d'octubre a setembre, pedalant amunt i avall per les carreteres, fent el hamster com a mi m'agrada dir, on hi han hagut experiències de tota manera, tan bones com dolentes (per sort han sigut més les bones que les dolentes), on he après a escoltar-me el meu cos, a tenir en compte que no et pots passar si vols rendir bé en els objectius que t'has marcat, i on he conegut gent nova que ja fa anys que està en aquest món i d'altres que no fa tant. En resum, l'experiència ha sigut bona i l'any que ve espero repetir-la i, si la salut em respecta, que vagi encara millor. Ara però, toca descansar unes setmanes per ajudar a recuperar el cos de tot el tute de la temporada, que encara sóc un novato en això de la bici i no em puc passar de rosca, i quan acabi aquest descans, a tornar a fer el hamster de nou per les carreteres!!
---- Lampre Power!! Els italians fan doblet al mundial, i a més són dos del mateix equip; els haurà portat sort que em fiqués de Lampre el dissabte? L'actuació espanyola, no massa encertada, tot i que Purito acaba en un meritori sisè lloc.
---- Una altra copa a les vitrines de l'A.C.77, aquesta també de córrer a peu. A veure si l'any que ve cau alguna de bicicleta, no?