15 de març 2010

NORMALITAT

Dona gust tornar a la normalitat, poder entrenar sense preocupar-se de dolors, ni molèsties ni res semblant, només d'arribar a casa sense pillar "globos", o si el pilles, que sigui el més a prop de casa possible. Ara toca recuperar el temps perdut, aquell puntet òptim que tenia abans de la tendinitis i que ja em permetia treballar a fons, i preparar-me per a una temporada que segueix sent il.lusionant i de la que penso disfrutar enormement. I és que quan et falla i la recuperes, és un plaer tornar a la normalitat .............





Us deixo una foto de la notícia del cap de setmana, Xavi Tondo s'imposava el dissabte a en una etapa de la Paris-Niça, un gran triomf pel ciclista català. Jo només he compartit algunes estones breus amb ell, més que res creuar-nos i saludar-nos o venir ell de darrera i passar-me com una bala després de saludar-me, però els que tenen la sort de conèixe'l diuen que és igual d'increïble com a persona que com a ciclista. Us deixo un link d'algú que sí que el coneix i que us podrà expressar millor que jo l'alegria que sentim tots els que em compartit carretera amb ell, llegiu-lo que val la pena.

2 comentaris:

jordimasfepesa ha dit...

ratifico que es un crak, com a persona i corredor!!
com vas tu? quan et vore a les curses?

Oriol Figuerola ha dit...

Molta gent que el coneix em diu el mateix q tú Jordi, a veure si mai tinc la sort de xerrar amb ell una estona.

Jo vaig fent, intentant recuperar el temps perdut (que no es poc) però estic segur que abans del que penso ja estaré a punt. Ara toca fixar-se unes dates per a veure quan començo. Espero veure'ns aviat, soci, tu tranki que t'ho faré saber.

Salutacions i gas a la burra, krak!!!