14 d’abr. 2009

CONTINUARÀ .......



Per fi bones notícies!! Després de dos mesos desde que em vaig lesionar (que ràpid passa el temps, i que ràpid es perd la forma), fins ara tot havien sigut diagnòstics equivocats o poc encertats, complicacions, etc .... però avui a la tarda, després que el metge veiès les radiografies que em va manar, s'ha descartat que hagi de penjar la bici. Per sort, les vertebres lumbars, tot i estar desviades, es conserven bé, inclús millor del que esperava el metge, i només n'hi ha una una mica conflictiva, i que ja estem tractant. A més, l'evolució amb la fisioteràpia és molt bona, ja que normalment la millora es veu a les 10-12 sessions, i jo només en porto 7 però per la millora sembla que en porti 12, així que vol dir que anem per bon camí.

De moment aquesta setmana encara no puc fer bici, però li he comentat que el divendres vaig començar a sortir a caminar, que ja no podia estar més a casa, i m'ha dit que OK, que cap problema per això, així que almenys em toca una mica l'aire, ni que sigui a 5 per hora. No sé encara quan podré començar a entrenar, però les notícies d'avui són prou bones com per poder dir que aquest blog continuarà ............

2 comentaris:

Daniel Lopez ha dit...

Ves Oriol al final del tunel siempre hay una luz....
Poco a poco y animo lo peor ya lo has pasado y con una pequeña dosis de paciencia lo lograras por completo...

ninu ha dit...

Pero tiu!!!!!!!!!

Jo em pensava que ja estaries pedalant!!! No estava clar que no tenies res a les vertebres??!!!

Be, doncs ara que estas segur m´en alegro molt, així estaras mes tranquil!!!

Salutacions cordials i anims anims anims!!!!!