8 de maig 2008

RODANT, RODANT, .......

Després de la bona noticia d'ahir, on el fisio em va confirmar les meves bones sensacions, i la lesió ja està fora totalment, avui he sortit a rodar tranquilament, que no vull carregar massa les cames per la marxa del dieumenge a Remences, 185 km. molt durs i que cal afrontar amb les cames fresques. Com el treball dur el vaig fer el dimarts, aquests dies que queden, si el temps acompanya, a rodar per mantenir el to a les cames i poca cosa més, que la canya li fotrem de nou el diumenge a la prova. Avui doncs, amb aquest ventet emprenyador, a rodar cap a l'interior, cap a l'Alt Camp, buscant una mica de protecció, i a pulsacions baixes, només per a moure una mica les cames i apretant una mica només en els repetxons, i la veritat és que m'he trobat molt bé. L'únic que em preocupava era que de sobte es fiques a ploure, però per sort no ha esta així.



Les pulsacions avui per terra, però la veritat és que no calia més.

---- Rodant tranquilament durant 1 hora i 58 minuts i 55 km. bastant tranquils a les cames. Demà el cel no té pinta de deixar-me fer el mateix........