25 de maig 2008

AVUI SÍ QUE M'HE MULLAT

Avui al matí sí que m'ha tocat mullar-me, i és que després d'uns dies trampejant i lliurant-me per pocs, finalment avui m'he mullat. El matí no pintava massa bé, però com ahir vai fer rodillo, avui m'he obligat a sortir i arriscar-me, i per no mullar-me sol, he anat amb la grupeta del Baix Camp, que millor mullar-se en companyia que no pas sol. Després de sortir de Reus, i enfilar cap a Colldejou, un cop començavem a pujar, ja apareixien les primeres gotes, tot i que encara no eren gran cosa. Hem anat pujant i a pocs km. d'arribar a dalt ja plovia algo més, i després de tensar per trencar el grup, un cop Tardiu i jo hem arribat a dalt, ja ha començat a ploure fort. Mentre esperàvem als altres, xubasquero al canto i baixar cap a Reus, que la cosa cada cop es posava pitjor. En algúns moments ha caigut fort, i a l'arribar a Reus, encara hem anat fins al Picarany aprofitant que havia afluixat una mica, i ja després cap a casa; una bona dutxa calenta i a veure el Giro per la tarda, a treure'm el mono que m'ha quedat després de la remullada d'avui.

---- 2 hores i 19 minuts, de les quals més de la meitat amb aigua i 60 km. No he pogut fer el que tenia previst, però millor això que res.

1 comentari:

Anònim ha dit...

per un dia no passa res, home, jejeje, i tu que estas tant gras no deus haver notat ni l'aigua, jejejej.