9 de maig 2008

OBLIGAT A NO SORTIR

Avui, amb la pluja que ha caigut, no hi havia manera de fer el hamster, així que no m'ha quedat més remei que fer corró. Tot i que no m'agrada gens i ho trobo molt avorrit, és la millor solució per moure les cames en dies de pluja. El cap de setmana pinta malament, i ja veurem com va la cosa a Remences, però té tota la pinta que caurà aigua durant quasi tots els 185 km. de la prova, així que hauré d'estar atent al que diuen al temps fins dissabte a la tarda. De totes maneres, la cosa està molt difícil i ja em vaig fent a la idea que la meva primera gran prova de l'any l'hauré de descartar per factors externs, aixi que..... a aprofitar l'entrenament que he fet fins ara per al cap de setmana següent.

---- Sessió de corró per a complir amb les cames completada en 36 minuts. Aquest cap de setmana sembla que tocarà fer-ne més d'un dia.