12 de maig 2008

PELS PÈLS!!

Després d'estar dubtant si sortir o no, si arriscar-me a una remullada o no, tal i com pintava el cel, al final m'he l'he jugat i després de quedar amb l'Oscar i Pacman (al menys així no em mullaria sol si plovia) hem posat rumb a esquivar núvols i buscar clarianes intentant evitar el que finalment es faria realitat. A Botarell la carretera estava humida, i a Vilanova d'Escornalbou encara estava mullada, així que allí feia poc que havia descarregat. D'allí jo he decidit tirar cap a Reus, que ja havia complert amb el que em tocava, i ells dos han continuat amb la seva sortida, i quan era a uns metres d'arribar, alguna gota ha caigut al manillar, i a l'arribar, ja he sentit com descarregava a Reus, i ho ha fet una bona estona. Jo me n'he lliurat, però Oscar i Pacman s'han mullat una miqueta al tornar cap a Reus. Avui m'he lliurat per poc!!


Pacman i Oscar a la pujadeta de la sortida de Riudoms.


Rafa Pacman comentant la pròxima Ironman on té pensat participar.

---- He arribat a casa amb 1 hora i 45 minuts i 49 km. per rodar una mica les cames. Demà tindré tanta sort o m'acabaré mullant?

1 comentari:

Anònim ha dit...

Doncs si que tens sort, si, jejej, perquè l'Oscar i jo avui ens hem fotut una bona remullada!!!! jeje, però bueno... això té sol·lució!!! jeje, venga mestre, ens veiem!!!