31 de des. 2008

ULTIMES PEDALADES

El 2008 s'acaba, i amb ell les últimes pedalades de l'any. Després de quatre dies sense veure el sol, ahir per fi va aparèixer, vaig poder tornar a veure la meva ombra! Després d'una sessió intensa al gimnàs, vaig agafar la bici i a rodar una hora i mitja, aprofitant que aquests dies que no he de treballar tinc els matins lliures. Durant la sortida, em vaig trobar amb el Jefe, que va venir una estona amb mi, i també ens vam creuar amb molt ciclistes, la gent va aprofitar que sortia el sol per a pedalar, ningú entrena aquí! Un cop a Salou, el Jefe va continuar amb el seu entrenament i jo ja vaig tirar cap a casa; a les cames es notava el treball del gimnàs de feia una estona, tot i anar amb cadència no hi havia massa frescura, sort que ja hem passat la meitat de sessions i això de les peses s'acaba.

Per fi em veig l'ombra! Després de quatre dies amagat, el sol va sortir.

Fent el hamster durant uns minuts pel vial de Cambrils .......

........ mentre esperava que el Jefe acabés de treure's roba, que va sortir massa tapat.


Avui dimecres, últim dia de l'any, doble entreno: pel matí bici, i per la nit una carrera de fons fins al matí a base de ballar i cubates, jejeje. La sessió del matí molt tranquila, però a diferència d'ahir, de sol no massa, per no dir gens. La carretera mullada tot el matí, fins al migdia, quan el sol s'ha dignat a sortir, no s'ha assecat una mica la cosa, i la veritat és que la maquina ha quedat bastant bruta avui amb l'asfalt tant mullat. Per sort, però, no ha plogut, i he pogut completar l'última sessió de l'any una mica canyera: arribant a les 3 xifres al Polar i amb una mitjana bastant bona. Després, a preparar-se per la segona sessió, amb una bona migdiada per a recuperar bé de l'esforç del matí i estar al 100%.

Tocarà una bona neteja a fons de la bici per començar l'any. Com ha quedat avui la pobre!