4 de des. 2008

JA ANEM "MUDATS"

Doncs sí, ja està aquí la roba de la temporada 2009 de l'A.C.77. La veritat és que avui he disfrutat com un nen petit al que li fan regals, obrint les bosses i provant-me la roba. Ara toca "passejar" els colors per les carreteres, que gent de rosa i vermell no en faltarà aquest any. La marea rosa es posa en marxa!

Com un nen petit; així em sentia avui mentre anava obrint bosses i m'emprovava la roba.

Per a veure més detalladament totes les peces de roba que tenim per aquesta temporada, les podreu trobar aquí:

9 comentaris:

Oriol March ha dit...

Bones,
doncs miran per els blogs d'altres ciclistes he arribat al teu. Bastant interesant. Mi pasare sovint per aqui.
Vaji be tot!

Anònim ha dit...

Ei Mestre ara si que anireu mudats!!!! eh!!??? jeje, així m'agrada home, s'ha d'anar canviant!!!

jordimasfepesa ha dit...

molt guapa la roba!!! i el que és important que es vistosa, així per la carretera sereu vistosos!!
a disfrutar-la!!!!

jordimasfepesa ha dit...

per cert , que significa ac77?

Anònim ha dit...

Ei Oriol!

Dema a quina hora kedareu i on per sortir en bici al mati?

buenu si o llegeixes em cnt al blog o mo deixes escrit al msn com a missatge instantani

adeww!

Anònim ha dit...

Ei makina! esta wapa l'ekipació anda k no eee! jeje avere si ens veiem entrenant algún dia pel baix camp! ara, segur que em fareu patir, k qüasi no m'enrecordo de pedalejar jajaja, vinga fins aviat gasssss!!

Oriol Figuerola ha dit...

Hola Oriol!Benvingut al blog, passa-t'hi sempre que vulguis. Ja veig al teu que li fots molta canya al BTT, estan molts wapos els perfils, molt currats. Salutacions!!

Enric, mestre, s'ha d'anar una mica mudats, al menys impresionar, ni que despres siguis un globero, el factos psicologic es molt important, no?jejeje.

Moltes gracies Jordi, al menys ara els cotxes ens veuran bé, que es vital. Lo de ac77 vl dir Associació Ciclista 77, pq els membres fundadors son tots de l'any 77. Ja veus, jo en aquest club soc un "yogurin", jeje. Salutacions makina!!

Ey Joan, en grupeta sortim els diumenges, ara et deixare un mis al msnger per si vols venir dema, ok? Ens veiem!!

Jose, que tal krak? No home, que kien tuvo retuvo, ja veuras com no sera tant, en tot cas els mes makines del baix camp potser et fan "resoplar" una mika. A veure si ens veiem aviat. Cuidat!!

jordimasfepesa ha dit...

ei que jo sóc del 78!!!
i també sóc un yogurin!!!jajajajaja

Oriol Figuerola ha dit...

Jajajaja!! Clra que sí Jordi, l'edat no importa si l'esperit és jove.....però jo us porto algo d'avantatge en la data de caducitat, jejeje!!!

Salutacions makina!!!