31 d’oct. 2008

FORA LA PERESA!

Tal i com m'havia proposat, a poc a poc m'estic treient l'apalanque del damunt. Després de descansar el dimecres per les plujes, vaig aprofitar que el dijous estava la cosa una mica més "calmada" per a sortir a moure cames; dubtava entre fer BTT o carretera, però com que vindràn molts dies on només podré sortir en BTT, vaig optar per apurar els dies que encara es pot sortir en carretera. Durant la sortida, els núvols van anar apareixent, així que vaig optar per adaptar la ruta al fet d'anar esquivant els núvols i buscar més clarianes; al final, per sort, no em vaig mullar, tot i que en molts moments de la sortida semblava que començava a caure una mica d'aigua.



Tot i anar esquivant els núvols tota l'estona, al final es va tapar bastant, i el vent va anar guanyant força.

---- El dijous, a moure una mica les cames una hora i poc en carretera, i el divendres vaig complir amb una mica de gimnàs, sembla que la marmota es va treient la peresa del damunt.