8 de jul. 2008

UN DIA IDEAL PER A RODAR

Dilluns 07-07-08. Després de tot un matí ennuvolat, on els sol no va traspassar massa els núvols, les temperatures havien baixat una mica, i feia un dia molt agradable per a rodar. En companyia de nou del Jefe, ruta cap a la costa primer, i cap a l'interior després, per a posar una mica a to les cames després del relax del diumenge. Tot i sortir el sol, la temperatura es va mantenir molt agradable, sense fer aquella calor sofocant, i això que vaig canviar el meu horari habitual de tarda pel migdia, però no feia calor, sinó una temperatura ideal per anar en bici. De tornada cap a Reus, es va girar una mica de vent, i a l'arribar, vaig deixar el Jefe al punt d'arribada i vaig anar a rodar mitja horeta més que les cames ho necessitaven. I és que després de passar la primera part del meu calendari de la temporada, ara toca deixar de fer tan de gas i recuperar una mica les cames per a les properes curses del mes d'agost.

Una mica de vent en contra de tornada cap a Reus.



Una cosa inusual, però quasi no hi havia cotxes a l'arribar a casa.