8 de jul. 2008

CRONOESCALADA ORDINO

Dissabte 05-07-08. A mig matí camí cap a Andorra, per a fer la crono del Coll_d'Ordino; però abans, una mica de shopping i a dinar aviat, per a poder escalfar bé, que les cronos són molt exigents i cal sortir amb les cames ben calentes. A les 17:06 em tocava sortir, així que a les 15:45 començava a escalfar i a preparar-me per a la crono. Just arribava d'acabar d'escalfar que em cridaven per a que m'acostès a la rampa, que estava a punt de sortir un andorrà davant meu. Un cop va sortir, pujava a la rampa i em preparava per a la sortida; un minut ......30 segons.......5, 4, 3, 2, 1, ¡¡sortida!! Baixava per la rampa amb el plat ficat, que hi havia uns 300 metres de baixada, i ficava el petit només començar el coll. Tot i sortir massa a fondo els primers 2 km. vaig trobar el ritme ràpid i les sensacions van ser molt bones tot i l'exigència d'una prova com aquesta. Quan faltaven 2'5 km per a meta vaig doblar l'andorrà que havia sortit davant meu, i això encara em va donar més ales, i als últims metres vaig baixar pinyons i a fer força fins a creuar la línia d'arribada. Finalment, 35' 19'', 8a. posició de la general i 5è de la meva categoria, la veritat molt millor del que esperava, amb un minut menys del temps que creia que faria. Molt content amb el resultat, els altres companys de l'A.C.77 van quedar de la següent manera:

Oscar 4t amb 34' 24'' (a 2 segons del podi, quina llastima!!)
Hammer 11è amb 35' 58''
JR 12è amb 36' 09''
Ninu 13è amb 36' 52''.

Per a veure la Classificació.