11 de juny 2008

TIRANT DE RODILLOS .....

Avui m'he passat un altre dia tancat, i ja van 3 seguits, entre el descans del dilluns, la prova de l'esforç d'ahir, i la pluja d'avui, que m'ha obligat a fer rodillo de nou, i la veritat és que ja començo a tenir sensació que no estic fotent res. Haviem quedat per sortir a pedalar amb el Proa, però veient que la cosa s'ha posat xunga ja a primera hora de la tarda, hem decidit que aquest cop no arriscariem que el cel estava molt negre, així que després de fer el vago al sofà mentre veia com Valverde es posava líder de la Dauphiné després de la crono d'avui, m'he posat a fer rodillo (ja van 2 dies seguits) per a moure una mica les cames i no perdre massa el to. Ja tinc ganes de posar-me a pedalar a l'asfalt, i tot i que m'he de controlar que el cap de setmana fem al pujada a Andorra amb el club, demà no podré evitar fer una miqueta de gas per a treure'm el mono. Esperem que no faci com avui .....

---- Forçat a quedar-me a casa per la pluja, he fet un rodillo una mica intens per a fer treballar una mica les cames.

2 comentaris:

ninu ha dit...

No has posat quant de rato de rodillo..........???? EEEEEHH!!!!!! Suposo que mes de 40´ minuts!!!!!!!!!!!

Oriol Figuerola ha dit...

Jejejeje. Tranki ninu, que he passat dels 40', pero encara no arribo al teu nivell, jejejje.