10 de juny 2008

DIA DE PROVES .....


Aquest matí ja m'he fet la prova de l'esforç, i tot i anar una mica cagat per si no havia recuperat bé, la veritat és que no ha sigut així i la cosa ha anat millor del que esperava. Els resultats han sigut molt positius, i mostren que cada cop em vaig adaptant millor als esforços i a les hores dalt de la bici, i també a moure els watts amb més soltura, la qual cosa, per haver començat fa poc en aquest món tan peculiar com és la bici, està molt bé. Sort que avui que tenia la prova ha sigut dia plujós! A veure si demà la cosa està més depejada i puc sortir ja a fer pedals, que entre el descans d'ahir i el rodillo de primera hora per a tenir les cames preparades per al test, tinc la sensació que no he fotut res en dos dies, i ja em moro de ganes de pedalar un altre cop.


Com a apunt final, aquí teniu les classificacions definitives de la Volta als Ports d'Andorra; al final el 38, millor del que m'havien dit, esperem que l'any que ve la cosa vagi millor encara. Classificació.

---- Avui la cosa molt "light": per una banda una sessió de rodillo i per l'altra la prova de l'esforç, que tot i cansar, sap a poca cosa. Demà aniré espitós quan pedali, ja ho estic veient .....

3 comentaris:

ninu ha dit...

Yo quiero ver los resultados...... Y si hay analisis de sangre......tambien, a ver como esta el hemtocrito.... je,je!!!!

Anònim ha dit...

ei molt bé això uri, això ja va millorant eh!!! i tu espera que ja veuràs com a poc a poc a mesura que vas pedalant les coses van cada vegada millor. venga uri, que vagi b ens veiem.

Oriol Figuerola ha dit...

Grasies enric, a poc a poc ens anem fikant a to, pero encara em keda per estar on jo vull. Aixo dels pedals vol pasiensia, així que a seguir pedalant i a esperar, a veure si algun dia puc ser com tu!!