8 de juny 2008

RECUPERARÉ A TEMPS?

Aquesta es la pregunta que em faig, de cara a la prova d'esforç que tinc el dimarts al matí, i és que tot i no acabar pájara a la Bonaigua, els 185 km. pesen a les cames i ara he de tenir cura d'arribar el millor possible per a tenir referències vàlides en la prova. Amb això, avui descans actiu rodant per la costa, buscant sempre pla, i tirant de cadència, per a eliminar agulletes i afavorir la recuperació. El cansanci es notava (és normal, sinó no seria humà), però la veirtat és que vaig acabar més cansat a Terra de l'Aigua, segurament perqué vaig abusar molt més del plat i no vaig fer servir tan la cadència pujant, però vaig aprenent i aquest cop no em va passar el mateix. Després de la Cocacola i trobar-me amb bona part de la grupeta del Baix Camp (dels que no fan marxe, sinó dels que fan gas cada dissabte en les sortides) al banc de la platja, tornada cap a Reus amb ells fins al camí de Vilaseca, on s'han posat a fer gas a fondo i jo he decidit despenjar-me que ahir ja en vaig tenir prou i les cames cremaven a l'apretar, i tornant a relxar he arribat a casa, he fet uns bons estiraments, i després de la dutxa a relaxar totalment la resta del dia i tot el dilluns a veure si estem a tope pel dimarts.

Arribar a casa un diumenge al migdia i trobar-te tota aquesta tranquilitat és molt gratificant.



---- Rodant tranquilamet per la costa durant 2 hores i 57 km. Ara un bon descans per estar fi el dimarts.