5 de febr. 2009

UNA PETITA TREVA

Doncs avui la cosa no pintava massa bé, molts núvols, una mica d'aigua a mig matí, .... i ja em veia fent rodillo per a compensar, però finalment sembla que el sol ha volgut aparèixer de nou i regalar-nos una dia agradable. Així que he pogut complir amb el dia de descans actiu a la carretera i no al rodillo, i de pas donar una treva a les cames després de dos dies castigant-les. Només sortir apareixien les agulletes i també han començat a caure quatre gotes, però només han sigut cinc minuts i per sort després he tornat a veure la meva ombra per segon dia consecutiu, i les agulletes han desaparegut també al mateix temps; tot i rodar a pulsacions baixes i cadencia alta, notava una mica de falta de frescura a les cames, normal tenint en compte que venien de dos dies de treball exigent, i aquesta serà la tonica general del mes de febrer: es tracta de fer "càrrega + acumulació", així que de frescura, em sembla que poca durant aquest mes .....



---- Rodant durant 1 hora i 30 minuts i 42 km, a un ritme baix per a completar un descans actiu que les meves cames ja em damanaven.

3 comentaris:

jordimasfepesa ha dit...

descans actiu!! ven fet! després de maxacar el cos tot sol ja t'ho demana!!

Oriol March ha dit...

Moltés gracies per els anims!!!!!!!!!!

Pasat per el meu blog quant hagi acabat la carrera que posare noticies.

A mi el que hem falla es que em tinc de compra un rodillo per fer descans actiu.

Vaji bé!

Oriol Figuerola ha dit...

Eeey Jordi!!! Això sempre va bé, s'ha d'escoltar el cos i fer cas del que et diu, i si les cames et demanen afluixar, doncs s'ha d'afuixar una mica. Salutacions i anims amb la recuperació!!!

Hola Oriol!! No dubtis que miraré com t'ha anat. Pel descans actiu res millor que rodar a la carretera, però si està plovent i no és indispensable que surtis a mullar-te, millor el rodillo, així evites encostipats. Salutacions i sort!!