22 de febr. 2009

DEFINITIVAMENT, ODIO EL GIMNÀS!!

Molts dies sense escriure res, però es que no tenia ganes ni moral, i ara sabreu perqué. Com bé diu el títol del post, definitivament odio el gimnàs, més que mai. Sé que és un treball necessari, que s'ha de fer per a complementar la bicicleta, però això no vol dir que t'hagi d'agradar, i més quan, en un dels últims dies que et queden patint amb les peses, vas i et fas mal. Dijous em va passar fent premsa, que a l'arrencar, vaig notar una estirada a la part baixa dels lumbars. Vaig fer-la bé, vaig acabar el circuit, vaig anar a casa a fer el rodillo pertinent per al transferència, però al fer els estiraments, ja vaig veure que algo anava malament. Em feia mal la part dreta les lumbars, i no tenia massa bona pinta. Per sort el meu fisio, el Carles, em va agafar a última hora (moltes gràcies Carles, de veritat, ets un bon amic) i vaig passar per les seves mans. Per sort la cosa no ha quedat en res més que una contractura lumbar, però que resulta molt molesta i farà trastocar els entrenaments que tenia programats. El cicle de "càrrega + acumulació" de 28 dies només ha durat 12, el meu cos ha petat, però així és la vida, no? La part positiva és que es tracta d'una "lesió per sobreesforç", i això el que vol es calma i fisio, per a curar bé, i més en un lloc tan delicat.

He d'entonar una mica el mea culpa perqué repassant el perqué m'havia fet mal, reconeixo que aquesta temporada he descuidat una mica el meu tronc superior, i això, quan tens la columna com un "cromo", no ho pots descuidar; a més, hauria d'haver fet uns quants abdominals i lumbars més al dia, no només quan feia gimnàs, ja que l'any passat en feia fins i tot quan no em tocava per a cuidar sobretot lesions d'aquest tipus. Després d'uns dies una mica abatut, ara toca continuar cuidant-se aquesta zona amb fred i calor, estiraments i fisio, i esperar a tornar a estar recuperat del tot per a poder entrenar al 100%, ja que és una zona delicada i no vull tornar-me a fer mal. Fa molta ràbia perqué estava assimilant molt bé les carregues i el volum dels entrenaments, però no s'hi pot fer més

Si caus, és per tornar a aixecar-te, aquesta és la meva filosofia de vida, així que aquest pas enrera no farà que tiri la tovallola, sino que m'ajudarà a aprendre dels meus errors i no tornar a caure-hi.

---- Finde molt de relax comparat al que estava acostumat fins ara, per sort puc sortir a rodar que no em fa mal, però cal ser prudent i no forçaré més del que em toca. Aquesta setmana serà més tranquila, mentres veig com evolucionen les lumbars.

5 comentaris:

ViNi ha dit...

bueno ya saps...molta calma y poc a poc si pots surtir a rodar una miqueta no pasa res pensa que el teu nivell no baixara el cos recuperara y podras entrenar amb normalitat, son "gajes del oficio" jejeje.

un saludo

ninu ha dit...

Hola Uri,

Et contesto al teu blog perque segur que així llegiras la resposta. Jo ja se que la cosa no anava amb tu, això no cal ni dir-ho. De fet el Proa em va fer veure que era l´Ivan el del comentari, jo no ho sabia que el seu cognom era Cura...

Ja que hi som, vaig fer lo mateix que vaig fer amb el Pepe, fa uns mesos, una entrada seva em va semblar malament perque em semblava una provocació directa, (d´aquelles que de vegades li agafava, ultimament esta mes calmadet, cosa que m´alegra)
Només el vaig treure temporalment, perque no volia publicitar una cosa que crees mal rollo, en el moment que va fer una altra entrada, el vaig torna a agregar, i ja esta.

El mateix he fet amb tu. Això no vol dir RES, seguirem sent amics per la meva part, pero em va ofendre la foto i el comentari del maillot Baix Camp. A MI m´ofén, pel rerafons que suposa. Pero com que cadascú fa el que vol a seu blog, no t´havía dit res. La meva manera de protestar era aquesta.

Si fossis un altre no m´importaria, pero algú a qui PERSONALMENT, vaig acollir o acceptar o digue-li com vulguis com un mes dels PREMIUM, el fet que aquests ultims mesos ens estem distanciant i sembla que hi ha algún petit roze, doncs em sap gre perque ets TU. I si a tot això li sumes la foto amb el comentari, sabent el que costa tirar endavant el club, PERSONALMENT crec que esta fora de lloc.

Ja esta només es això, has fet una entrada nova i et torno a agregar , no ho he fet pel comentari de l´Ivan.Quan ens veurem t´ho diré igual i espero que puguem reconduir aquesta situació que a cap de nosaltres ens agrada.

Salutacions cordials.

ROPA CICLISTA ha dit...

Vigila Uri, que a mi em va passar el mateix al gimnas, una bonica tarda de gener de fa uns 3-4 anys, i a la nit a la feina s'hem va trencar la il.lusio per la meitat.
Per aixo, que compte amb els pesos al gimnas, i sobretot ara no forcis gens, que sino pots acabar fotut i despres la temporada a pendre pel cul.
Vinga crack, cuida't !!!

jordimasfepesa ha dit...

ai ai ai!! potser també és falta de un bon escalfament!!
anims noi!

Oriol Figuerola ha dit...

Eey Vini!! Moltes gràcies krak, com sempre, no hi ha res millor que el descans per a deixar que el cos es curi sol. Gràcies pels anims!!!

Ninu, ja et vai respondre via mail.

Oscar, per sort el primer que em van mirar i es va descartar es una lesió de les vertebres, mira que jo això m'ho cuido molt, ja que tinc la columna com un "cromo". Gràcies krak!!

Jordi!! Els meus escalfaments duren entre 25-30 minuts i inclouen bici, estiraments, una passada amb poc pes per totes les màquines i de nou bici i estiraments. M'han dit que es un trenacament per sobreesforç, així que de cara a l'any que ve seré prudent en com distribueixo el gimnàs, i en fer bé l'arrencada a la màquina de premsa (ho feia massa a saco, sense ajudar-me de les mans). Gràcies pels ànims i sort tu també amb la teva recuperació!!