26 de març 2009

ALGO MÉS LLARG, ALGO MILLOR

Quinze minuts, aquest és el temps que vaig allargar de més a la sortida d'ahir. Dit així, no sembla res, acostumat com estava ja abans de lesionar-me a fer 4 hores tranquilament abans de notar fatiga, però ara, per a mi, el que vaig fer ahir, pot significar un petit pas endavant. M'havien dit que sortís entre hora i imtja màxim dues hores si no em feia mal, però ahir, com que em notava la molestia una mica menys que els altres dies, me la vaig jugar i vaig allargar la sortideta fins a les 2 hores i quart. Total, com que demà tinc les radiografies i visita al metge, si la cosa es posa pitjor, m'ho veuràn més fàcil no? Per sort, vaig aguantar bé tota l'estona, sempre amb aquella cosa allí, en aquell punt, i fins i tot després, cap al tard, la cosa semblava que estava igual. Estic estancat en aquest punt que no millora, però tampoc empitjora, així que valoro lo d'ahir com a "positiu". Demà sortirem de dubtes, em diràn si és algo xungo que es pot cronificar (els metges sempre es volen curar en salut, però de vegades més valdria que no fossin tan clars explicant les coses i ens deixessin viure una mica més en la ignorància) o si continuaràn fent-me altre tipus de proves visuals, i per tant voldrà dir que és algo més fàcil de curar. Ja fa uns dies que dormo inquiet, esperant que arribi demà, i que siguin bones notícies, encara que hagi d'esperar unes setmanes més per a un diagnòstic definitiu i saber quan podré començar a entrenar.


Per petició expressa del Jordi, aquí tenia a la fiera, a punt de marcar el territori. Com que estava motivat, la caminada nocturna amb la Kira s'ha allargat bastant, ja que li he fet fer 4 sèries de 5 minuts caminant a ritme ràpid, per a que vagi afinant la forma, jejeje .....

---- 2 hores i 15 minuts, rècord d'aquests dies, amb sensacions algo més "bones" que aquests últims dies, disfrutant d'un dia amb solet però amb algo de vent incòmode.

4 comentaris:

ROPA CICLISTA ha dit...

Uri xec, me'n alegro que el dolor vagi mitigant, i que a poc a poc et tornis a sentir millor.
Jo no vull cridar al mal temps, pero molt del que expliques s'assembla als meus inicis de bogeria "lesionil" que vaig patir, i m'atreveria a dir-te que estas patint una protusio del disc a la zona lumbar, ja et dic que espero que no sigui aixi, pero els teus simptomes son clavats als que vaig passar jo en el seu inici, i fins que no em van fer la resonancia no es va averiguar el tema en questio.
Una abrazada, crack !!! i espere'm que no sigui res...

Mont Be ha dit...

Ei Prim,

no "matxaquis" tant a la Kira, pobra...

Espero que tot hagi anat bé al metge, seria un bon regal d'aniversari, no? Esperem notícies:

Passat demà parlem...

ptnts... ja queda menys per venir a casa i veure'ns!

jordimasfepesa ha dit...

EIIIIIIIIIIIIIIII!!!
aquí està la maq1uina!! quina passada de gossa!!

Oriol Figuerola ha dit...

Oscar, ja vam parlar per tlf, el diagnostic no és aquest i espero que no sigui en cap cas res de les vertebres, si no, estic fotut.

Montse, el diagnostic es una sacroilitis o algo aixi, inflamació de l'articulació sacroiliaca. No buskis per internet, que jo ho vaig fer i surten unes coses molt xungues, i el meu cas no és com aquests. Ara espero fer net del tot de la lesió.

Jordi, la maquina va afinant dia a dia, com els ciclistes, jejeje. Ara li vaig fent fer series per a que agafi una mica més de forma a poc a poc, jejeje. Salutacions krak!!!