22 de nov. 2008

LES RUTINES DE L'HIVERN

Ara fa un mes, quan vaig tornar a començar amb la bici després de descansar unes setmanes, que em costava tornar a enganxar amb la rutina de la bici, i si un dia no feia massa bon temps per anar en bici, optava pel descans enlloc de fer alguna altra cosa. Ara però, un cop he arrancat i agafat la rutina de tornar a pedalar, combinat amb sessions de gimnàs i piscina, la cosa es totalment diferent, fins al punt que disfruto cada cop més de fer el hamster tot sol en la meva sortida d'entre setmana. Aquest dimecres no va ser una excepció, i tot i el fred que ja comença a fer, una mica d'aire i les agulletes del gimnàs, no em van impedir ficar-me a pedalar amb unes ganes enormes. Aquesta vegada no em vaig trobar ningú durant la sortida, i mira que és estrany, però la tranquilitat que vaig tenir durant les quasi dos horetes de la sortida no té preu; on eren els cotxes? no ho sé, però ojalà tots els dies fossin com aquest.



Quina calma durant la sortida, sembla estrany, però s'agraeix molt trobar-te tants pocs vehicles.


---- Combinant la piscina i el gimnàs durant la setmana, i intercalant una sortida en bicicleta entre els dos dies, a poc a poc vaig agafant la rutina de l'hivern i cada cop em costa menys fer alguna de les tres, tot i que l'endemà de fer peses, les meves cames ho noten.